Tack Stina! :)

Hej alla<3
Stina har fixat min blogg design och hela min blogg.
Sjukt nöjd :) Ska helt klart be henne att göra
en ny design till mig nästa gång också, gjorde
nämligen en till mig, men eftersom att den va gjord
på pizap så skulle den bli för liten :/ Jajao.
Idag ska man typ bara softa, och om
några timmar ska vi nog iväg till
mammas kompis för att fira nyår.
Liksom dt e 2012 nu :) <3 2010 var klart
dt bästa året, tkr jag . Men detta året gick fort
och va fett soft, dt enda jag typ kmr ihåg ifrån
detta året e:

♥Va i thailand :)
♥Började i en ny skola ;)
♥Fick många nya kompisar :)
♥Att jag kom upp i en högre lvl i ridningen :)
♥Haha att jag skaffade fb, och en ny blogg :)

Dt är det enda jag kmr på just nu, och så shoppade
jag väldigt mkt (: Aja 2012 hoppas jag kmr bli dt bästa lovet.
Dt som va sämst med 2011 , var att sommarlovet gick sjukt snabbt :(
Man hann ju inte ens sakna skolan innan den börja ;/
OTUR! Aja här kmr en bild på dt jag köpt och ska köpa (:
Haha ett långt inlägg blir dt xD



Denna har jag beställt hem, för att den va slut i butik.
Den kmr snart hit (: <3 LOVE IT<3


Denna mascara ska jag också köpa (:
Har den redan hemma, köpte den typ i somras, och då
var den inte alls populär, men nu e den dt ?
Haha jajao .. Och sen så ska ju min nya jacka också
komma, hittar ingen bild på den :/ Men visar bild
när jag fått allt<3 Ska köpa denna mascaran om några
dar typ. Inlägg och bilder kmr att komma in på bloggen inom kort
ha dt gött / Melissa<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0