Långt inlägg :

Tkr att detta är roligt :) ni kommenterar anonymt och inser ej att ja kan ta reda på vem du är som skriver ? Om du skriver så varför ska jag bry mig när du inte vågar stå för det du skriver och kommenterat anonymt ? Jag e ingen fjorton för jag tar ego bilder ? Jag lägger ut bilder på vad / vem ja vill tills personen säger att den ej vill synas ? Respektera det ? Vill inte ha fler dissektioner om detta ? Så onödigt ? Du behöver inte läsa min blogg och jag behöver inte dina kommenterar (till dem som skrivet onödiga kommentarer) ni som skriver fina keep going ! ❤ ett roligare inlägg kmr sen / Melissa.<3 vill inte göra en stor grej av det men nu vet ni , så diskutera ej detta mer ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0