Svar på tal:

Japp då är man iordning och väntar på att mamma och syrran ska hämta mej ;) Haha har faktiskt ingen aning om vart vi ska , men som sagt vi hittar alltid på ngt ;) senså fick jag en fråga angående mitt hår . Denna frågan fick jag typ precis när ja färgat mitt hår men såg den nyss :/ men jao frågan lyder : vad använde du för hår färg ? Tycker att den är så snygg , vad tycker du själv om resultatet ? Tack för frågan xD Men jag använde en lite dyrare färg som va skonsammare för håret , det va extra blond fast dt hjälpte inte så mkt på mitt hår? ;D men ja , jag blev nöjd iaf och tkr att den hår färgen jag har nu passar mej perfekt! Jag e dum om ja färgar ngn annan färg ! Så nu fick du svar , och ni får ett inlägg senare när ja kommit hem ciao / Melissa.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0