Back to ridning

Tråkigt att ni inte kommenterar lika mkt längre ? Skulle va kul med lite fler , men fortsätt skriva lika fina kommentarer som ni gör fast gärna fler . Iaf har ridit idag i min nya rid grupp , och de var helt okej , förutom att det va lite dåligt informerat innan om jag skulle gå eller stanna kvar i paddocken ? Och om ngn skulle rida efter ? Men jag gick in efter henne framför , rid läraren hade ju som sagt ingen slags mikrofon som hon brukade så hörde inte vad hon sa .och sen när jag väl kmr in till stallet står det Grand på två boxar så har ingen aning om vart han ska stå eftersom det va så längesedan jag va i stallet ? Aja tills näst gång vet jag . Saknat min Grand så mkt men lite tråkigt att han höll på så mkt med sitt huvud osv , men hoppas han är lugnare nästa vecka , annars var det kul vi red ut i skogen och travade och red mkt längre än vad vi brukade , kul förutom att Grand va helt galen ! Haha men älskar han ändå , hoppas bara han är lugnare nästa vecka så kmr det bli jätte kul ! Älskar min Grand bebis ! <3 sen åkte vi och köpte mjuk glass och lämnade Aragon , men vi ska hämta honom ngn annan dag igen. Nu är jag hemma och ska in och ta ett bad sedan kolla på Dallas sen ! Hörs sen, ha det bäst och kommentera !


Kommentarer
Postat av: Linn

Kan du färga ditt hår brunt nu?

2012-08-22 @ 17:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0