Blogg världen

Jag startade min blogg december 2011. Jag hade ingen erfarenhet av bloggning @ all ? Syrran hade precis skaffat sig en och jag tyckte det va en kul grej å började med det . Innan hade jag bara haft oseriösa bloggar . Men på just denna tänkte jag satsa på . Där satt jag och skrev varje dag om mitt liv , för skoj skull . Men nu ? Augusti 2012 har jag , Melissa Dagestam fans och en stor blogg ? Sjukt egentligen ? Jag som bara skaffade en blogg för skoj skull , och nu är det den som jag driver och med hjälp av mina gulliga läsare ska få den till toppen . men nu Kan jag blogga och har mina underbara fans och läsare ! Samt min otroliga blogg. Sjukt , blir så glad . Jag ska skriva roliga inlägg varje dag och vara en förebild för er . Inte ngn person som ba skriver massa Shit och skvaller å är kaxig mot sina läsare och yada yada . Big NO NO inte jag @ all . Jag ska lyfta upp bloggen och er . Och det är nu allvaret börjar . Med hjälp av er kan vi nå till toppen, och jag tror på oss och bloggen och att vi kan lyckas ! Hoppas ni också gör det . Kram till er ! Utan er och bloggen , vad hade jag varit då ? Bara Melissa men nu , Melissa med en stor blogg och fans , det är stort . Love 2 u och hoppas ni alla stannar kvar på bloggen och ser bloggen växa . Välkommen till bloggvärlden Melissa Dagestam !


Kommentarer
Postat av: Angelica

Fin blogg du hatr :)

2012-08-15 @ 20:13:27
URL: http://nygrenis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0