Bloggen då .. och nu !

Gullig läsare skrev detta på fb , blir så glad ! Snacka du också med mig på facebook Melissa Dagestam heter jag där, pratar med ALLA mina läsare, så bara att höra av er ! Så goa blogg läsare man har asså :
 
 
Tänk ändå ? Sjukt va bloggen förändrats såhär såg den ut för ungefär två månader sen :
Förr va den alldeles för rosa , ( gillar egentligen inte ens rosa ) men tkr detta va ganska snyggt
då , men den nya är mutco coolare och mer min stil .
 
 
Och nu ser den ut såhär:
 
 
 
 
Stor förändring huh ? Älskar bloggen hur den ser ut nu, mer vuxnare , mer min stil älskar grått och skriver sjävklart mer avancerade inlägg nu och inte slarv inlägg .. Älskar bloggen hur den ser ut nu , jätte fin vad tkr ni ? Va den finare då elr nu , skriv några rader i en kommentar under detta inlägget och berätta , vill veta vad ni tkr och er åsikt räknas och är viktig ! Men så fort jag får tag på min kusin kmr lite små fix fixas på bloggen ;-) Hörs sen och glöm inte att scrolla ner till inlägget tävling , läs och delta vinnaren dras 21.00 prick , så håll koll på bloggen !
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra ♥

Mycket finare med grått,svart och vitt ! <3
Älskar dem färgerna !

2012-08-24 @ 20:28:44
Postat av: Jennifer

Älskar din blogg! Den passar grymt bra i grått! Bloggen har blivit mer vuxen och ALLT. Gud vad jag älskar den! <3

2012-08-24 @ 20:53:44
URL: http://kitten.webblogg.se
Postat av: Anonym

Den är inte ful nu men den var finare när den var rosa lixom den ser lite tråkigt ut.. inget illa menat.. <3

2012-08-24 @ 22:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0