Dagens fråga :

Dagens fråga : Tkr ni att det är svårt att stava till createdbymelissa.blogg.se ? Ja elr nej , kommentera ! Det är jätte viktigt , för annars får jag ge er några tips på hur ni ska lära er . För Lixom är det svårt att stava till det kan man aldrig komma till toppen ? Så kommentera så får vi se om jag får byta blogg namn elr ge er tips . Ps : byter jag namn kmr bloggen se exakt likadan ut bara att tyvärr kmr alla mina följare via bloglovin försvinna och ett annat namn . Med nya inlägg ! Hoppas ni kommenterar ! :)


Kommentarer
Postat av: Heléne

Nej , men för dom som inte vet kan du väll skriva om tips ?

2012-08-07 @ 12:12:22
Postat av: Ida

Nej då!! Faktumed att det är det bästa namn på en blogg man kan ha enligt mig!!Jag tänker alltid: aaah varför kom inte jag på deet! Haha det är det bästa namn på en blogg melissa! Kram!

2012-08-07 @ 12:30:58
URL: http://medifferent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0