Idol bilder ?

God morgon allihopa .
Nyss vaknat så blir att vakna till och sen äta å så. Idag blir det att åka ut . Vet inte riktigt vart än riktigt men ja , ni får reda på det sen . Fått många efterfrågningar om idol bilderna och det är faktiskt så att jag väntar på två stycken . Men jag har bestämt mig för att lägga upp dem andra under dagen . Så idol bilderna kmr senare , så håll koll på bloggen ! Och ni som inte lämnat in era idol bilder skicka den till : [email protected] elr i min logg på min Facebook Melissa Dagestam . Era bilder kmr få synas i ett annat inlägg . Tack iaf ni underbara som lämnat in , dem va grymt fina ! :D hörs sen ,nu äta frukost . Peace & Love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0