Kul !

God morgon !
Känslan när man går in på mailen och där finns det en idol bild , Gud va kul ! Din bild + länk kmr upp senare :) Tack så mkt den va jätte fin ! Vill du också skicka en idol bild ? Skicka en bild till [email protected] följt av ditt namn + blogg (om du har ngn) , märk mailet idol bild . Tack så mkt ni är sjukt underbara :) idag blir det som sagt att gå på möte halv fyra , får se om jag hinner / orkar , haha göra ngt innan . Känner mig lite hängig för att min katt har typ sovit på mitt ansikte , men älskar han ändå ! <3 nu blir det att vakna och äta å lite så ! Sedan teve elr ngt ? Återkommer med planerna senare och kom ihåg ni är ALLA underbara ! Kram på er , peace & love ! Skulle jag passat i denna hår färgen på bilden ? Kommentera gärna vad ni Tkr så läser jag dem sen . Ps : imon dras vinnaren som får länk + överraskning scrolla ner till inlägget tävling , läs och delta ! Lycka till .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0