Laddad till 100 % som min mobil !

Laddad mobil till 100 % , klar tills imon för första gången längtar jag faktiskt tills imon ? Hade så sjukt kul med den nya tjejen så det kmr bli grymt ! Vi passar Perfa och tror att vi kmr bli riktigt bra vänner . Blir att lägga sig nu , i tid ska gå upp 6:45 sedan ta bussen till skolan , duktig flicka och möta upp mina tjejor ! Hörs imon alla Goa med ett inlägg live från morgonen ifrån min säng halv vaken . Kmr även kanske ett inlägg från skolan om jag inte har all to mkt att göra ? Ska ju plugga , lyssna på musik och snacka med mina Goa tjejor , men mest plugg har lite att jobba med i engelska och svenska ska få det klart och redovisa , hörs imon !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0