Planer 2012

Planer 2012:
 
* Åka till skara sommarland
* Åka till Tjörn
* Skolan börjar , suck.
* Blogga, blogga, blogga
* Kanske får jag min häst ?
* Nå 1500 läsare,  så jag kanske kan få sponsor
* Ha en frågestund på bloggen
* Piffa upp bloggen
* VA AWESOME OCH LEVA VARJE DAG SOM DEN VORE MIN SISTA ! ♥
 
Lite planer so far under det sista av 2012. Hoppas att mkt mer kmr hända , tänk sen när min häst kmr va med i bloggen ? Så kmr jag kunna sätta upp målet för oss , hur vi ska utvecklas tillsammans , mäktigt ! Längtar så sjukt mkt att få bloggen det där lilla snäppet bättre ! Kmr bli grymt asså ... Ni måste bara stanna kvar å så min blogg utvecklas bli snyggare, vuxnare och bättre ! Välkommen in till blogg världen Melissa Dagestam !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0