Pusch- inlägg !

Hej allihopa , jag heter Melissa Dagestam är 14 år och bor i Göteborg. Min hobby är att rida , då jag älskar djur ! Jag har blont hår och blåa ögon. Mitt liv har vart upp och ner men jag har världens bästa la famila ! Jag har en katt och han är mitt allt ! Och det sista jag kan sluta med är att jag har sjukt dålig humor men skrattar mkt ändå och har världens bästa självförtroende ! Just det ordet självförtroende är det jag kmr fokusera på just nu ! Jag är sjukt nöjd över mig själv och mitt utseende och står alltid 110 % upp för mig själv ! Hur blir man egentligen sån här ? Seriöst jag vet inte hur jag blev det ? Har alltid tyckt jag ser helt okej ut och det kmr jag alltid göra ? Det man kan göra är att varje dag kolla sig i spegeln och säga ngt man själv gillar med sig själv och skit i det negativa ! På så sätt får du självförtroende för din kropp. Och att puscha sig själv. Som jag t.ex jag puschar alltid mig själv inom ridningen ?  Men det kan man oxå göra i ngn annan sport ? Så här kan man tänka t.ex innan man ska tävla och puschar sig själv " Jag klarar detta , och om jag inte gör det har jag iaf gjort mitt bästa och haft kul" det är viktiga ord ! Bara av att säga det får du själkänsla och kmr bli jätte glad om du vinner elr om det går lite sämre hade du iaf kul, right ? Samma som om ngn är taskig mot dig via internet ? Jag tkr det är så sjukt fegt att kaxa via datan å så , så inbillar mig alltid det. Men det jag tänker är att puscha mig själv ! Jag står upp för mig , och eftersom jag är en person som hatar att bråka säger jag mitt och blockar personen ? Så slipper det bli ngt stort av allt ? Och sen så tänker jag glada tankar och skiter i vad som hänt , lifes goes on .. Det jag ville få ut av detta är att lära er hur ni kan tänka . Hoppas ni lärt er att puscha upp er själva. Jag har lyckats och det kan ni oxå göra !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0