Rubrik.

Nu blir det att kolla på en av mina favvo filmer pirates OF the carribean haha min humor ! Mina andra favorit filmer är LOL , avatar , hajen , våra värsta år och pirates OF the carribean än så länge !! De är grymma ! Så för er som inte sett dem kolla . Följer ju btw våra värsta år som sänds varje vardag på 6:an haha det är oxå min humor ! Btw så är appen verkligen jätte seg ! Tog ett år för att logga in typ? Och sen kan man Inte lägga upp bilder heller ? När jag trycker på album bara allt stängs ned ! Elr är det bara jag som inte kan det ? Konstigt , snälla lägg er tid bara att kommentera om det är så för er elr Inte ? Nu blir det film , sen natti hörs imon !


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej det blir inte så för mig , men jag laddade ner den i förrgår så det kanske kan vara för att den e ny , den kanske krånglar när jag haft den ett tag, men man får ju hoppas att blogg.se fixar det

2012-08-06 @ 10:32:31
URL: http://medifferent.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0