Så stolt *

Vart ute och gått runt på Frölunda torg . Vi köpte ett svart flätat skärp även om jag ville ha ett brunt men det fanns ej i vår storlek och det svarta va snyggt ! Fick även köpt en skrivare (äntligen) som jag behöver till skolan då vi behöver skriva ut "steg" och jobba på olika uppgifter ... Det ända jag är ute efter nu är ett brunt flätat skärp och ett kollega block elr va det heter ? .................. Samlade mod , tankarna snurrade i huvudet , huvudet värkte och jag blev knä svag ! Men jag vågade ta ett hål i örat och nu är det gjort ! Haha missförstå mig inte men jag gjorde mina andra hål när jag var liten ? Och hatar nålar å skit så vart lite nervös ! Men det gick hur bra som helst , mamma stod å kollade på mig och jag bet ihop ! Tjejen som tog hålet på mig tog på ngn kräm elr ngt så jag kände typ ingenting , bra ! Men jag blev jätte nöjd ! Jag och syrran valde ett smycke för 89 :- men hon hittade inte det så vi fick ett titanium par istället ! Grymt ! Det är sådanna man har när man gör piercing och så är det mega bra kvalité och det läker prima ! Ett sånt smycke kostar minst 500 men vi fick det för priset 89 då det egentligen inte va det smycket vi ville ha , men det blev snyggt . Men så fort hålet läker ska jag spara detta smycket men ha ett annat , elr aa ha det på bilden under fast i mindre format , snyggt ! Nu blir det att äta tacos , mums vart längesedan ! Sedan blir det teve , skön dag hörs sen ! I love LIFE ! Btw har jag fått några fina idol bilder , men väntar just nu på en så inlägget med alla idol bilder kmr snart! Gör du en fin idol bild och skicka bilden varav ditt namn och bloggnamn (om du har en blogg) till [email protected] så kmr din bild visas och din blogg kmr få en länk ! Har du tur kmr även din bild bli inramad och få hänga i mitt rum ! Detta gäller bara i ungefär en vecka till , så passa på .


Kommentarer
Postat av: sofia jahnke

hej! jag är en tjej som älskar att skriva om träning, jag tipsar mycket om det och det rullar in träningsfrågor. Sen skriver jag mycket om mode och inspiration, hoppas du gillar det :)kram

2012-08-07 @ 21:01:38
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0