Svar på tal:

Jätte kul att ni ville läsa inlägget . Tyvärr kmr det inte upp ngt inlägg ( förlåt att jag lova er , men det kmr inte hända i framtiden ) va verkligen jätte sur men lugnade ner mig när jag fick upp alla era underbara idol bilder på väggen och det handlade inte om ngt med bloggen ! Hoppas det är o.k för er med detta ? Om ni vill läsa ngt särskiljt bara att kommentera läser alltid mina Goa läsares frågor och kmr skriva inlägget ni önskar , vill ni inte kommentera kan ni skicka förslag till min Email : [email protected] . Ni är bäst , kram på er ! ;-)

 


Kommentarer
Postat av: Julia.B

Så jävla grym och fin är du! <3

2012-08-28 @ 19:43:25
URL: http://juliaberggren.blogg.se
Postat av: Lollo

kan du inte göra en sminkvideo? <3
hur du sminkar dig till fest typ :)

2012-08-28 @ 20:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0