Vart i stan .. Shit panik massa folk ...

Vart i stan å Shit va mkt folk det va ? Va inne på Missäy och kolla lite jackor , behöver verkligen en ny skinn jacka . Gick in till ngn sko butik och provade ett par mega snygga skor i min stil men de va jätte obekväma ! Och för mig är bekvämligheten viktigare än hur skorna ser ut , dock tar jag inte på mig exakt allt men ni hajar . Så nu har man kommit hem efter en varm dag , hungrig och ont i huvudet = inte en glad Melissa . Men fick mig iaf köpt en ny skinn jacka , love it ! Den är mkt snyggare i verkligheten, blir inte rättvis på bild . Nu blir det att vila sen drar vi ut och lämnar syrran på stallet . Hoppas oxå att det blir ngt bad men vi får se .


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin jacka, har en likadan :) tessie va?

2012-08-08 @ 22:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0