Wiho !

Wiho idag funkar det iaf att lägga upp bilder och tack du som kommenterade hur det låg till dig för dig ! Och de visade sig att det bara va Appen som hackat ... Igen ... Haha. Vaknade nyss ganska sent eftersom jag såg på pirat filmen till kvart i ett . Blir att se klart resten nu på morgonen. Inga planer för idag men är det inget som blir planerat blir det att va med en kompis ! Nu ska jag vakna och sen kmr ett inlägg om hur dagen kmr se ut ! Kram ! Ps : nästa vecka åker jag till skara sommarland , ses vi där ? Ska även till Tjörn ngn gång innan skolan börjar ,där ska vi gå ut å gå , bada , shoppa och hälsa på en kompis till mig , Elin heter hon och hennes fina häst Bellman har ni sett här på bloggen 2011 . Så är det ngn som bor på Tjörn å vill fråga ngt elr så, bara att komma fram !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror inte att du kmr att träffa Elin på Tjörn, förresten så måste du nog fråga Elin om ni ska göra något för att hon visste inte om att ni skulle träffas på tjörn...

2012-08-07 @ 00:19:03
Postat av: Anonym

Hej, jag bara älskar din blogg :) och jag har två frågor till dig, vem är din bästa vän och kan du göra ett videoinlägg där du svarar på frågor ? :D

2012-08-07 @ 00:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0