Bio idag med bästaste Elin.<3

Helluu Helluu :D
Japp japp , nu äre bestämt , jag och Elin ska gå på
Mästerkatten på bio :D Haha japp japp , men dt e för
dt första dt e vår humor , och den e lixom etta på
topplistan ? Så jepp jepp så blire ;P Ska reservera biljetterna
snart .. Men asså kolla här , är dt ngn av er läsare som vet om
dem på filmstaden bergakungen har ngn meny med stor snacks och
liten dricka ? Elr har dem ens ngn sådan meny? och hur mkt kostar den isf.
Måste veta , fast jao har frågat dem den frågan , för lixom jag har
ett presentkort på 150kr där , och då kostar ju biljetten 125 ?
Och hm .. Då undrar jag hur mkt en sån meny isf kan kosta?
Orkar lixom inte ha med mig en hundring , och så kostar
den bara 50 elr ngt ? Fast jao .. En 50 lapp kanske e bra att ta med sig?
Jajao får se hur dt blir med dt, men nu ska jag iaf äta frukost ..
Och jao plugga senare innan bion , men ni får ha dt så bra / Melissa.<3


Kommentarer
Postat av: Alma

http://weea.webblogg.se/?tmp=20194013

fRÅGESTUND PÅ BLOGGEN, :)



KRAm

2012-02-20 @ 19:47:28
URL: http://weea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0