Frågestund + långt inlägg, kan dt bli bättre ? ;)

Hej hej :)
Mår mkt bättre av att ja fick veta att ja och
mamma ska gå på bio till helgen :)
Dt e man värd för så mkt slit , som dt
ska va denna vecka , right ? ;)
Och sen sa hon oxå att vi ska dricka
varm choklad på starbuck, mums!<3
Lääääängtar! Och eftersom att ja e så glad.
Så tänkte jag ha en frågestund ;) Som avslutas
den 9:e februari ;) Ingen fråga är för dum !
Fast svarar inte heller på omogna / oseriösa
komentarer, men annars e ni villiga att fråga
vad som helst :) Jajao lycka till .<3
ställ antingen frågan i komenterar fältet!
Elr på min facebook :
Melissa Bästaste Dagestam
Bara att skicka ett mail , och frågan ;)
Svarar inte på frågor ifrån främlingar!
Så skriv era riktiga namn , och typ inte
anonym , för dt e fegt huh ;)
Jajao ska slöa lite , blir dt idag ! Medans dt imon
blir slit , med plugg ! :/// Jajao väntar
på mamma eftersom hon hämtar syrran , så
att ja kan få lite matti matti ... <3
Jajao ... Och så ska min kusseh göra
en ny design till mig oxå ! Men dt va allt ? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0