I was maybe not born to be a King , But i was born to be Me!<3

Helluuu<3
Idag har ja inga planer , still ...
Men kmr nog på ngt :) Är iaf supper taggad
på att få blont hår till helgen elr under lovet.<3
Fast jao ska bara färga håret så här:
ps: visar en verklig bild på före och efter , när
jag väl gjort dt ;)



Haha vet att dt blev en fail bild :/
Men jao dt blir ju inte så fint på paint direkt ....
Haha jepp jepp ska iaf förklara bilden . Just nu
är mitt hår helt brunt ( min naturliga bruna hårfärg)
Och så har ja massa blonda slingor , och mina toppar
e helt blonda ( tack vare solen ) .
Och jag vill att när ja sätter upp t.ex en toffs
så ska håret va helt blont :) Honungsblont!
Så jepp jepp kortfattat , allt hår som är brunt
ska täckas och bli blont , men kmr iaf att
lägga ut före och efter när ja gör dt ;)
See jah !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0