Jag är mig själv, och kommer aldrig att ändra mig för ngn!

Tja tja.<3
Jajao .. Idag kmr la dt inte hända så mkt :(
Har haft dt lite jobbigt med en sak på sistonde, så
mått lite dåligt, men dt har gått över ;P
Ska iaf prata med Nicole tror jag , och fråga om hon
vill komma hit elr ngt , för ja har så tråååkigt -.-"
Och dt som stör mig är absolut nu !
När dem här jävla golven ska renoveras asså
ja orkar inte ? :O Lixom , ja måste dela rum med
mamma och syrran nu, för att stora rummet
har vi inga möbler i , och syrrans rum e proppfullt
med en massa saker ? Och ja , allt e åt helvete ?
Mår svin dåligt, har huvudvärk å allt , nu när man
inte ens kan få va i sitt rum ifred ?
Men .. Ingen kan göra ngt åt dt, på torsdag ska
dem komma hit igen !!! -.-" Och göra iordning våra
rum , och sen e dt typ klart ? Så asså kmr hela mitt
lov att gå åt den här skiten ? :( Hur kul e dt, dt e tisdag
idag, och ja har inte gjort ngt på lovet ? Även om dt
inte e slut än , så kmr detta lovet bli piss!
HAR SÅ TRÅKIGT , OCH JAO ! Det kommer inte bli bättre!
Lixom vad ska man göra ? Ett helt lov har gått åt pipan , tack ..
Nä , ja känner inte för att blogga idag, hejdå/ Melissa.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0