Kortis inlägg bah ! ;)

Hej hej :)
Detta inlägget får bli kort ;)
Ska göra iordning mig lite och så
För snart ska vi hämta min kusin !
Och sen bär dt av mot min skola
För att vara där till åtta för att vi har
Typ öppet hus jippie ! -.-' Jepp Jepp
Bloggar iaf när ja kmr hem :) haha
Hoppas att dt inte blir så mkt folk nu
När alla ska ta med sig kompisar
Och vette fan allt :S men men ..
Som sagt var , men om ni undrat
Varför jag inte lägger ut bilder å
Så längre så e dt för att jag har bild
Brist :/ och e inte så sugen på att
Blogga idag känner jag :P så sammanlagt blir dt la 3-4 inlägg bara :)
Men ni står ut :P imon kmr dt att
Bli fem som vanligt / Melissa.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0