Långt och kanske dt sista inlägget , till ER!

Hej hej :/
Ja vet inte varför, men dt känns konstigt på ngt sätt..
Dt känns som att allas bloggar är mkt bättre än min, ja vet
inte vad ja gör för fel , dt är därför jag vill att ni ska komentera
men dt gör ni ju tydligen inte ? Och ja vet inte varför
eftersom ja verkligen behöver hjälp, men får ja
inte tips, elr får min blogg att bli bättre och att gå bättre
kmr jag att vara tvungen att stänga bloggen ..
Kanske lika bra , har ju dålig statistik , ful blogg!
Älskade den bloggen jag hade förut , den hade minst
30 läsare/dag, men jag hade den på min systers
konto för att min gamla blogg ja hade , hade jag på
ett annat konto, och kmr inte in där igen , så fick skaffa
den på syrrans konto, och troligtvis tog hon bort
den enda blogg ja någonsin lyckats med , ja gillade den verkligen!
Många läste den , och folk komenterade iaf på den .
På den här piss bloggen gör ni inte ett skit!
För att min blogg ska bli bättre, ja ville få min blogg
bättre för er, men eftersom att ni skiter i att komentera"
FÖR DET ÄR JU VÄLDIGT SVÅRT! så får ni la läsa
en skit blogg då ? Ja kan ite göra ngt åt dt när ja bloggat
i typ ett halv år sammanlagt på denna och min förra
blogg ? Ja kan inte så mkt .. Men .. Dt här låter nog väldigt
kränkande , men man blir förbannad , när en annan får en massa
komentarer på några skit inlägg , och ni kan komentera mina andra
inlägg, men inte det andra ? Så kom igen nu ! Ni har ju kunnat
komentera dem andra inläggen ! Komentera då detta
och gör dt bättre för er , och mig ! Dt e inte ens svårt, och inte
mkt begärt ? Ja begär bara att ni ska komentera så att min blogg
blir bättre , tack , dt va allt, tack att ja fick er uppmärksamhet
kanske sista gången innan ja stänger bloggen, allt hänger på er nu.
Tack dt va allt, punkt.

Japp japp .. Lycka till med att orka komentera då :)
Tänk att det är just DU! Som avgör om min blogg
ska finnas elr inte ? Så va inte så lat, komentera bara,
dt e inte svårt och inte mkt begärt , tack till er som
kommer göra det<3
Nu ska jag iaf softa lite vid datan , och vänta på era
komentarer! Antar väll att ja kommer få vänta
länge , men hellre dt än inga alls , så hjälp mig nu !
Jajao dt va allt för idag, skriver mer sen, elr inget
alls, beror på hur många komentarer ja får.!
Men sluta inte att läsa min blogg för det ja skrev!
Ja menar inget illa , vill bara ha uppmärksamheten att
få er att hjälpa ! Och nu blir dt ett långt inlägg så får sluta
nu / Melissa.<3


Kommentarer
Postat av: Linn

Heej <3 , Du kanske kan ta in mer IRL bilder och mer vad du gör , Ja och det ;)

2012-02-12 @ 18:59:48
URL: http://Anonym
Postat av: elin

sluta inte, jag gillar den! :)

2012-02-12 @ 19:04:56
URL: http://elinschonberg.blogg.se/
Postat av: caroline

tycker att du inte behöver använda typ japp japp o jajao flera gånger i samma inlägg. annars bra!

2012-02-12 @ 19:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0