Love you like à love song baby :) <3

Hej hej :)
Har nyss vart på ridningen , var la kul?
Förutom att vi bara hade teori :( jajao
Nästa gång blir dt vanlig ridning undra
Vilken häst ja ska ha ? Aja när man ska byta sen igen ska jag klart ha
Grand <3 saknar honom sjukt :)
Jepp ehopp och provet gick bra idag
Och efter ridningen köpte vi pizza :)
Jummie , mums mums , me like <3
åt typ mer än en halv pizza , och jao
Dt mättade fast skulle va goare med
En hel mwehehe :D jajao planerna
Denna veckan är att vila , bio på lördag med mami <3 + fika på starbucks + shopping ! Me big like <3 och imon ska
Jag va hemma eftersom att ja tyvärr inte kan åka skidor och så när ja nyss
Vart sjuk och e fortfarande lite förkyld :/
Så imon blir dt att sova ut och vila :)
Och på söndag har ja inga planer :p
Men på lovet vill jag iaf köpa en skrivare, träffa Elin och Sabina mina
Kompisar <3 och jao kanske några till :)
Kanske om man kan få träffa bellman
Igen <3 jajao man får se :) skriver iaf mer sen , har inget mer å skriva just nu ;) / Melissa.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0