Måndag.

Hej hej och god morgon :)
Idag blir dt att vara med Elin <3
Vi funderar på om vi ska gå på bio
Idag ? Jao dt e ju mysigt :) så hoppas
Att dt blir så , fast då e ju problemet
Att hon måste plugga :/ men jag kan
Bara säga till henne att plugga innan elr efter filmen ? :D vart sjukt längesen jag var på bio ? Så dt skulle vart kuligt , har sj oxå ett present kort där på typ 150? Så då kan jag ju betala snacks och allt med kortet ? Haha då blir allt
Gratis för mig :D och sen kanske man typ kunde tagit en kort snabbis Bort till
Starbucks och då räcker dt väll med en
Hundring ? Jajao får se hur dt går :)
Tkr även att dt e lyx att jag typ vaknade
Nyss och så e alla andra i skolan !
Mwehehe hatar måndagar :( så dt e skönt att va ledigt då :) men jaja
Skriver mer när jag vet vad som ska
Hända och lite så dåva ;) / Melissa.<3


Kommentarer
Postat av: caroline

de e bara dom som fick omprov eller inte gjorde provet som e i skolan tills dom har gjort provet. :)

2012-02-20 @ 11:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0