Melissas hiss & diss :)

Hej hej :)
Ville bara skriva att ja mår bättre !
Men nu tänkte ja iaf skriva min
Hiss och diss de kommande veckorna ;) HISS :
• att ja snart fyller 14 :)
• att jag fått två nya kompisar, S:et och
Elin :)
• kmr inte på ngn mer hiss just nu
Men dt finns massor , älskar min familj iaf :) <3
• ridning på torsdag <3
:/ DISS:
• vi ska ha prov på torsdag :/
Och jag e ju sjuk . Så dt kmr ju
Att gå jätte bra att plugga imon oxå :(
• jag e sjuk , segt !
• jag ska redovisa två saker :/ bl.à tyskan -.-"
• gamleby , ska va där i fem dagar ?
Asså räcker inte en natt ? :(

Haha Jepp Jepp! Just nu är mitt
Liv inte så roligt ? Prov , sjuk ?
= inte kul :/ och eftersom att ja
E sjuk så ska jag förbereda tyskan
Som ja inte typ ens börjat med ?
Och ska redovisa den på torsdag ?
För på fredag har vi friluftsdag ?
Jaja ! Man får göra klart hela steget
Imon typ , och jobba lite med dt på
Onsdag :P så ordnar dt sig :)
Matten e ja typ klar med ! Så ska
Redovisa dt på onsdag . Ska bara
Göra en uppgift och försöka att få
Tag i mitt stegtest ? :P men dt jobbigaste e provet . Vi ska kunna
Jätte mkt ? :( så ska kolla på lappen
Över allt vi ska kunna , och svara
På alla frågor och lära in dt imon :)
Men jag klarar dt <3 skulle vara
Snällt men ngn fin liten komentar typ
Lycka till :) men kramiiis / Melissa.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0