På bättre vägar .. Fortsätt blinka framåt !

Hej hej :)
E på bättrings vägen ! Sov inte så
Mkt men vaknade bara en gång xD
Haha ! Och ... Jag e fortfarande förkyld
Fast igår kunde ja inte ens känna smaker , och dt är dt värsta som finns ? Men .. Idag kan jag känna smaker :)
Och har inte lika ont i huvudet ! Och
Har bara lite hosta :) så idag blir
Dt att vila . Ta ett glas Alvedon för
Febern och huvudvärken ! Och ta
Halstabletter :) och jao dt e la dt :)
Så hoppas jag att ja blir bättre !
Fast kmr nog inte kunna gå imon :/
Men kmr iaf på onsdag ! Så då måste
Man skynda sig med redovisningarna :)
Fast egentligen om ja inte hinner med
Att redovisa matten .. Så kan ja gö
Dt ngn annan vecka för ja e tidig med
Den :P men aja .. Nu ska man typ försöka att somna om , kramiiis / Melissa.<3

Ps: om ngn skulle kunna skriva typ krya ! Elr ngt i en komentar så skulle
Jag bli glad :) tack för att ni läser min
Blogg !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0