Prov idag då :(

Hej hej :)
Idag ska ja gå till skolan :( har fortfarande lite hosta , men måste verkligen gå idag för att vi ska ha prov :/ och så ska ja redovisa matten om jag har tid och orkar :) Mamma kör mig iaf
Till skolan idag <3 och hämtar mig för
Att vi ska rida senare :) jajao nu sitter
Ja iaf här och skriver och har en tablett i munnen , hoppas att den hjälper så att
Ja inte hostar lika mkt xD. Jajao blir nog ingen friluftsdag iaf , eftersom att
Ja dock fortfarande e like förkyld och har lite hosta och då kan dt ju bli ännu
Värre ? Och till dt nä tack ! Då e ja hellre utan :) eftersom att på sportlovet
Vill man ju ha kul och få sova ! <3
så du vill man ju inte va sjuk ? :o
Aja nu får ja sluta skriva för ska bara
Tandbortsta tänderna och ta på mig
Ytterkläderna sedan bär dt av mot skolan , ja ska iaf göra mitt bästa på
Provet idag så hoppas ja att dt kmr långt :) skriver hur dt gick sen , hejdå / Melissa.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0