Sommar ! <3

Hej hej :)
Har nyss badat å så , och gissa om man känner sig mkt piggare ? :o
Så sjukt , har ingen feber elr
Huvudvärk :) har bara lite feber och
E lite förkyld ! YEY <3 så Jepp Jepp
Imon blir dt skola och redovisa
Matten , och på torsdag blir dt prov
+ att redovisa tyskan . Och på fredag
Blir dt friluftsdag :) då ska ja åka skidor med Elin <3 och på lördag elr till helgen ska jag och mamis se på bio,
Och sen åka in till nordstan och typ
Kolla runt i lite affärer och sen fika på
Starbucks me like ! <3 och så verkligen
Längtar ja till sommaren ! Då man kan
Äta glass , bada, bli brun , få blondare hår, softa, och få sova hur mkt ja vill :)
Och så ska vi nog åka till Skåne :P
Och typ va där i några dagar ! Men nu
När man ändå talar om bleka håret ?
Jag vill verkligen ha blont hår ! Lixom
Dt skulle pigga upp , och inte sett lika
Fett ut som mitt gör nu efter två dagar ! :/ hiss elr diss för blont går ? Gjorde iordning bilden under med ett program så man kan ändra hårfärg, men va tkr
Ni ? Ska ja ha blont hår ja elr nej ?
Svara ärligt i komentars fältet :)
Behöver er hjälp <3 Jepp Jepp och
Senare blir dt iaf plugg :P dt grejar
Jag ! Jajao dt va allt ;) skriver mer senare och glöm inte att komentera / Melissa.<3


Kommentarer
Postat av: You know WHO ;) <3

Älskar din blogg !! Ja skaffa absolut blont hår ! ;)

2012-02-07 @ 15:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0