Söndag.

God morgon
...

Igår hade jag en jätte rolig födelsedag :)
Först åt vi thaimat, sen öppnade jag mina
presenter och då fick jag :
1.En laptop.
2. 2 st perfymer.
3. En filt
4. En mascara.
5. armband
6. ring.
Och så kanske jag fick ngt mer som jag glömt av (A)
Men ska iaf få en ny mobiltelefon + en skrivare :)
Behöver verkligen dt till mitt arbete , måste skriva
ut as mkt nu när jag går i denna skolan ? Haha
man orkar ju inte gå till morfar och göra det ? :D
Japp japp .. Så dt ska jag ha iaf xD Men..
Idag har jag inga planer än sålänge, ska typ softa
, vara med Nicole . Vi kanske åker in till stan elr ngt?
Jajao .. Och senare ska jag göra ngn skiss till slöjden i Gamleby -.-"
Så imon kmr jag gå upp klockan 5:45 , Jippie ?
Iaf , dt finns inget internet där :/ Så kmr inte kunna blogga
imon , på tisdag , onsdag , torsdag , fast på fredag vid typ fem på
eftermiddagen kan jag blogga igen :) Bara så ni vet ..
Japp japp nu ska jag typ försöka väcka dem små sakerna, så
ska vi väll göra frukost and so on ? Ha dt så bra , ps min laptop
kmr inte jag kunna använda förrän tisdag . För att min morfar
ska typ fixa den å lite sånt först :) Ha dt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0