Turen vänder --> <3

Haha , men hej hej xD
Jag var lite sur förut bara , för att ja inte hade ätit and so on..
Och såklart ska inte dt gå ut över min blogg? Och mina
läsare som läser den , så .. Ringde iaf min syster
Nicole, och hon ska komma hit, så hon e la här vid
6 tiden elr ngt ? För att hon jao bor lite
långt här ifrån xD Så japp japp, och vi ska väll
typ åka stjärlapp och lite så ? Och hon ska även
sova över här tills imon .. Jajao dt blir la kul?
Eftersom att dt inte hänt ngt speciellt :P
Så japp japp , och snart blir dt mat oxå.
Har iaf tänkt lite på vad jag ska göra resten av
veckan och såhär blir dt:
Tisdag: Va med Nicole , och hitta på ngt roligt.
Onsdag: Nicole åker hem , va med en kompis, sova över
hos mormor och morfar.
Torsdag: Ridning , och mys.
Fredag: Bio, starbucks , shopping.
Lördag: Plugga med tyskan , och gör klart dt steget.
Söndag: Va med ngn kompis, elr hitta på ngt annat skojj :)

Jajao dt blir speciellt ingen jätte rolig vecka (lov) men man
kmr iaf att göra ngt ? Och på fredag kmr alla golven vara
klara , så då kmr vi att flytta ut alla möblerna tbx igen , yees!<3
Jajao ,, men nu ska jag iaf äta , och kolla lite bloggar och
leva livet, eftersom att man e på mkt bättre humööör !! :D
FLUMM FLUM!<3 Haha japp japp skriver mer imon,elr
senare , ha dt gött / Melissa.<3

Ps: Bilden under är en bild på när jag rider på Paris , för ett år sen xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0