Whitney Houston R.I.P <3

Hej hej :)
Som tur e så e huvudvärken över :)
Kollar just nu på ngn film som heter ngt med bodygard elr ngt ? Whitney Houston är med i den R.I.P <3
jajao imon blir dt att åka till bauhaus
För att mamma skulle kolla på ngt ?
Sen blir dt väll typ bio elr ngt i Hope ?
Japp jag e randooom ! Jag vill inte ha
Ngn toutch mobil , så trött på dt !
Så funderar på att köpa en vanlig ist ?
Men japp får fundera på dt , dt e ju trots allt bra erbjudanden på iPhone 4S just nu ;) så japp japp får tänka på d?
Men dt e så att jag verkligen oxå vill ha
En ny laptop till skolan ? :) typ alla har dt och antingen e våra datorer söndriga elr upptagna ? Dt e gött om man bara
Kan skriva egna dokument and so on ..
Sj ? Lixom :) dt e ju gött ? Men får se
Hur jag gör , tar jag en iPhone kanske
Jag inte får en data ? Men ska iaf
Kolla på datan ngn dag och lite så ;)
Samt en ny skrivare ! :D haha jag bara
Babblar på om en massa Skit ? Men
Nu ska jag kolla klart på filmen ;)
Skriver mer imon , ses då mina fans / Melissa.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0