9 dagar kvar av lovet :(

Haha typ godmorgon :) Vaknade klockan 11 idag gött :) Idag är dt så tråkigt väder -.- typ regnar ? Så idag blir dt att mysa igen ........ Och kanske åka Ut senare och växla mina mynt till sedlar :) Fast dt går ju bara om dt inte e full storm ute ? För dt Skulle dt ju bli:P imorgon skulle jag egentligen vart Med en kompis, , men hon kunde inte....... Och orkar Inte fråga varför, så dt sket sig :P har mått lite dåligt 4 dagar för En sak :P men mår bra igen så ska gå ut och hitta på roliga Saker nu innan lovet e slut ;) Dt jag ska ha gjort innan lovet e att jag har fått min jacka, och min Nya tröja :) och att jag ska åka till Ullared ? Och så hoppas Jag att dt kmr snö så att man kan åka pulka och va ute :) Jao så idag blir dt inget särskillt :P jajao men jag e iaf rätt så glad Över mina statistik har över 20 besökare / dag . Typ 30 elr ngt ? Inte mkt men bra för att inte ha haft bloggen i en vecka :P men ska Jobba på att få fler, så informera gärna andra om min blogg :) ha dt gött / Melissa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0