Bilder :)

Hej hej :)
Glömde att lägga upp en
Bild på mina lösnaglar så den
Ladda ja upp nu xD iaf snart ska jag
Till min morfar å typ skriva ut lite
Grejor plugga med mera :) haha
Idag va skolan riktigt soft ! As kul ! <3
förutom en sak :/ men det vill ja
Inte ta upp i bloggen xD Jepp Jepp men dt e la typ va ja ska gö idag
Typ plugga å softa ! Å ta av mina
Lösnaglar två har redan lossnat !
Å dem e sjukt jobbiga :/ haha å
Sen la jag också upp en bild på min
Katt som la sig på mina block å
Dt så va tvungen att fota honom blev han inte söt ? :D haha iaf ska kolla
På lite bloggar å så efter att precis
Kommit hem ifrån ph samtal -.-"
Men skriver mer sen :) live your life / Melissa.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0