Go morron :)

Hej hej :)
Idag fyller syrran 12 år :D
Så vi har typ grattat henne nyss
Å hon har fått öppna sina paket ;)
Hon fick tre små juicy perfymer !
En handduk , nagelfil , kläder , sport
Kläder , täcke och ngt mer :) och hon
Kmr nog få mkt mer grejer ! E glad för
Hennes skull :P fyller ju sj år om en månad och tre dagar :) jajao nu ska
Jag kolla bloggar å dt jag brukar :)
Å typ gö iordning mig :) men ni får ha
Dt så bra ;) skriver mer sen . Live your
Life / Melissa.<3

Ps : bilden på hästen är den hästen
Som jag rider i ridskolan :) han e så
Sööööt ! Mkt sötare irl <3 å ja
Längtar tills torsdag :) men tyvärr
Så blir dt ingen ridning för att vi
Ska typ börja klockan 4 på eftermiddagen den dagen å va i
Skolan till 8 -.-" å ridskolan börjar
Kvart i fyra :/ så dt blir ingen ridning
Utan får rida i kapp :/ jajao ha dt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0