Haha fula bilder ? ;)

Hej hej :)
Tänkte bjuda på lite failiga bilder
På mig just nu xD ska typ sova ;)
Och ska gö dt med en fläta oxå !
Så att dt blir lockigt <3 Jepp Jepp
We like we like ! Kmr iaf att blogga
Lite imon innan skolan ;) har oxå
Ph Samtal imon så dt slutar inte
Förrän typ 15.15 och sen när jag e
Hemma e la klockan typ kvart över
Fyra och sen ska jag typ blogga lite
Å så fort ;) sen drar man till mormor
Och morfar för att träffa dem en snabbis :) e verkligen så duktigt att jag
Lägger mig typ en halv timme innan
Jag brukar *high five* ! Jepp Jepp
Skriver mer imon ;) god natt läsare / Melissa.<3

Ps: min kusin Amanda har gjort
En jätte fin design till mig :) hon skulle
Bara gö om den lite ;) så hon kmr
Att lägga in den på min blogg imon
Längtar <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0