Hajj igen :D

Hej hej igen :) ville bara berätta att jag ska göra en ny blogg design :) Tröttnar fort på designer :/ jajao... Men dt får ja göra efter att jag vart Hos tandläkarn , hate it ! För att då får ja ingen sovmorgon , ska va där 9.10 tror jag att dt var ? Och sen typ vid 12 tiden så ska jag iväg Till min skola för att jajao jag ska på utvecklingssamtal ! -.- så tråkigt Så jAh dör , dt e la typ inte slut förrän vid 13 sedan ska jag åka hem och Då kmr jag att göra min design :) vet redan nu hur den ska se ut. Hoppas att jag gör så att den blir så bra som jag vill ha den :) Ska be stina elr Amanda att lägga in designen ....... Dt kan jag nämligen Inte göra sj :F jajao nu ska ja typ spela lite elr ngn sån skit. Och sen kolla på tv :P bloggar mer imon innan jag ska gå om jag hinner.. Annars bloggar jag när jag kmr hem .. Innan jag ska på samtalet ;) Ha dt gött Sötisar / Melissa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0