Hej hej :)

Hej hej :)
Idag var dt jätte roligt i skolan !
Förutom en sak .. :/ men dt kan
Ja tyvärr inte säga :P whatever imon
Ska jag kolla ifall jag fick godkänt på
Eng och sv osv ;) ska även fråga vad
Jag ska göra mer :) sen ska jag va
Med min kompis Elin som e på
Vänster på bilden och jag ska få
Rida på hennes häst ! :) jätte glad <3
så längtar dit :) och så ska vi ha
Friluftsdag snart och då ska jag
Åka skidor :) längtar dit oxå <3
ska åka dit med Elin :) vi har blivit
Tajta xD men vi ska typ ha ngn tävling
Med skolan om att hoppa :) jag hoppas
Verkligen att jag får va med :) man ska
Ju hoppa med hästar <3 Jepp Jepp
Ska kolla på lite bloggar nu , skriver
Mer sen ;) / Melissa.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0