Mår dåligt :'(

E så sjukt trött idag och mår dåligt:( men fick McDonalds så dt gjorde än gladare :) Fick också höra att jag skulle få en iPhone 4 i födelsedagspresent :) liksom jag fyller År om en månad typ, sjukt glad :) har velat ha en och nu ska jag få en :) vill ha en vit Och ska köpa massa skal :D fick välja mellan 4 elr 4S och 4S har fått så mkt Klagomål och kostar ett snepp över så tar iPhone 4 ist :) denna veckan som kmr Kmr jag inte att göra ngt särskillt blir att softa, träffa kompisar . Och tyvärr ingen shopping :( Har köpt 4a nya saker på lovet som vi bara haft i över en vecka :/ idag ska jag iaf Mysa, vila. Och hämta syrran hos hennes kompis med mamma :) annars blir dt Bara att åka hem till mormor och morfar sen och äta. ;) venne vilken tid men jao dt:) Aja nu ska jag börja att gö iordning mig , ha dt gött / Melissa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0