Rösta ?

God morgon mina läsare :)
Jag vaknade nyss så e sjukt trött :/
Idag har jag inga planer än så länge men vi åker nog ut på ngt senare ;)
asså jag hittade denna tröjan på bilden under och tyckte att den va sjukt fin? Vad tkr ni , e den värd å köpa ?
Komentera gärna <3 och sen så undrar jag om jag ska köpa Britney spears perfym fantasy elr Justin bieber's perfym someday ? Ngn som kan komentera också vilken dem tkr ? Perfymerna finns på bild under inlägget ! Den längst upp är fantasy och längst ned someday . Så snälla hjälp mig å komentera :) <3 skriver iaf mer sen nu ska jag typ kolla på tv å softa see jah / Melissa <3


Kommentarer
Postat av: Nicole dagestam

Den där britney spears perfymen har jag hemma hos mamma... Men jag tycker att du ska köpa den och tröjan..... P.s den luktar jätte gott och sött. Dsm.

men det är så jag tycker... men om du vill kan du få LÅNA min... så kan du köpa dem andra..... sakerna då..... hehehhehe

2012-01-15 @ 14:58:36
URL: http://nicoledagestam.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Den tröjan är jätte fin,värd att köpa!

2012-01-17 @ 06:09:33
URL: http://byissa.blogg.se/
Postat av: stefany02 (på msp)

hej hej, jag e stefany02 på msp! :)

aja jag tycker att du ska köpa justin bieber parfymen o tröjan :D

2012-01-19 @ 15:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0