Sista inlägget ikväll o på morgonen imon.

Hej hej :) har nyss kollat på poppers pingviner :) den va riktigt bra faktiskt. Imon ska man gå upp typ kvart över tio, och gö iordning sig. För imon Ska jag stå i ngt café i typ tre timmar -.- sedan efter dt hoppas jag att Vi hittar på ngt kul :) så jajao dt blir nog typ tyvärr inget inlägg imorgon , hinner Inte blogga innan ja ska gå :/ men bloggar imon senare om vad jag ska/har gjort. ;) Och hur dt gick på cafet osv.. Jajao nu ska jag va inne lite på min iPad typ kolla på Lite bloggar och va inne lite på fb, sedan gö iordning sig för läggdags, måste sova I tid om jag ska orka upp imon , aja ha dt gött / Melissa<3 Inte för att ni kanske bryr er, men när jag började i min skola, förra året xD Så gick dt dåligt för mig typ, vi ska typ redovisa och dt tog typ 4 veckor innan Jag vågade redovisa ngt ? Men när jAh kmr tbx igen efter lovet, så ska Jag gö iordning alla redovisningar och redovisa dem i tid, så att jag får En bra start och hinner med alla mina mål. Hann med alla mina mål utan Tyskan, för att jag fick en dålig start med den . Men jajao ha d:)

Kommentarer
Postat av: Amanda

va med i dagens blogg- http://skvallermandis.blogg.se/

2012-01-06 @ 23:30:58
URL: http://skvallermandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0