SNÖ<3

Hej hej :)
Gissa om jag blev glad när jag gick in på
www.klart.se och fick se dessa bilder :)


YEY! Dt ska komma snö ! :) <3 Datumet står under dagarna!
Vet att dt e lång tid dit ... Men hoppas att dt
iaf kmr snö, har längtat !! Och men jag längtar faktiskt ännu
mer till sommarn :) Haha ja orkar verkligen inte plugga nu!
Så ska gö dt imon innan redovisning .. Bara två sidors
glosor man ska kunna + en text lixom ? :) Klarar
jag enkelt .. Sen e man klar med redovisningen
den veckan .. Och nästa vecka .. Check* Ingen redovisning :)
*High five*! <3 Jajao över till min dag idag ... Jao idag har
jag typ bara vart i skolan PPPpPpppPPPPPPP... ;D
Och sen typ softat :) Och jao .. Dt ska man
väll typ gö imon också har inga planer än sålänge<3
Jajao ... Nu ska jag typ softa ! Live your life / Melissa.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0