Tjenare igen :D

Tjenare :) har nyss vart hos tandläkarn inga fel alls :) hon sa att jag Skötte min tandställning jätte bra *stolt* :) dt enda jobbiga Elr äckliga va att jag fick dt där äckliga banan floret som man Fick när man va liten -.-" ska be om mint Flor nästa gång :P Jajao och sen så ska man vara på skolan vid 12 för typ utvecklingssamtal. Och sen e la dt typ slut vid 13 tiden :/ och jao då åker man hem Och sätter sig vid datan och ska gö en ny design till bloggen :) Och kanske även lägga in lite bilder ;) annars ska jag nog mest Softa idag. Och imon. Och på torsdag e dt skola :/ Jajao i Will survive For summer ! :) <3 elr jao jag hopppas dt iaf? Elr man kanske inte Bara softar dessa dagar kanske hittat på ngt kuligt ngn dag :) men på Torsdag e dt också ridning igen kuligt :) hade ingen förra veckan . Så dt ser jag fram emot ska nog ha Grand hoppas jag :) <3 aja nu Ska man iaf softa tills man ska iväg . Och nu har jag inget mer å skriva! MU PÅ DAJJ xD jajao ha dt gött / Melissa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0