Dagen i en text :

Hej alla goa läsare ! Bara jag som har drömmen att åka till Falsterbo horse show ? Tänkte väll Inte de . Av de jag läst verkar de 7kt fint och Inte speciellt dyrt och man kan shoppa och roa sig en hel dag med vänner eller familjen . 7kt mysigt huh? Ska vara ärlig om att jag aldrig knappt hört talas som detta stället innan ... Vilket är tråkigt för jag vill gärna dit ... Så hoppas att ni ser mig där nästa år? :) det tråkigaste är bara att det ligger 3 timmar bort ifrån där jag bor. Men gör man det bara en gång kanske de går an , får se ? Dagens planer blir iaf att kolla på stan elr gå på bio , mys . Kusinen fyller som sagt år idag så hon är ute på restaurang och äter .. Mysigt ! Men ska fixa iordning rubriken när hon kmr hem, så pricken över i:et och de sista i min förändring kmr under dagen så håll koll och kolla in bloggen mkt under dagen så kmr ett tidsinställt under dagen , kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0