Dagens fråga :

God morgon , Jätte taggad ! En tjej ska fixa en ny header till mig , den andra "försvann" tydligen så hoppas på bättre med denna huh ? Rubrik och allt ska försökas fixas samma dag då den nya headern kmr , mer info om det kmr senare . Ska äta frukost nu sedan kmr morfar å hämtar mig vid 12- tiden ungefär . Så se fram emot mkt update med video inlägg och annat ! Har ni ngt förslag till bloggen ? Kan ni gärna kommentera ! Och vill du veta ngt om mig ? Fråga svarar alltid på mina läsares frågor . Är ni likadana som mig ? Hatar folk som kaxar bakom skärmen men egentligen är tysta och snälla Irl ? Ja Tkr det är fegt och jobbigt . Vad Tkr ni ? Kommentera gärna så hörs vi snart , kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0