Framtiden

Jag föddes 25 Februari 1998 . Jag föddes med segelhuva vilket är väldigt ovanligt (Einstein , vampyrer och kungligheter föddes förr med segelhuva) i dagens läge är det väldigt ovanligt . Jag växte upp med världens bästa familj ! Min morfar som alltid visade mig saker i skåpen fastän jag inte var intresserad. Mamma som alltid stod upp för mig och min snälla men skrikiga syrra . Hittade min hand och upptäckte den första gången när jag var 3 år , Einstein haha . Jag lärde mig att gå i ett jordgubbsland på landet . På landet var jag väldigt ofta och det är jag än idag 14 år senare . Jag kommer väl ihåg när mamma satte mig på en stol utanför IKEA för att jag skulle vila , så kom det fram ett par och undra om man fick mig på köpet när man köpte en stol , haha . Har vart med om så mkt .. Så mkt roliga saker som har gjort mig till den personen jag är idag , och jag är glad över vem jag är . Har massa roliga minnen från förr , men vad händer i framtiden ? Jag har alltid gillat djur och det kmr jag alltid göra ! Så i framtiden vill jag ha en egen häst och kunna tävla SM och vanliga basic tävlingar . Älskar hoppning så det är de jag kmr satsa på . Så i framtiden vill jag satsa på ridningen och jobba med djur elr som polis . Vi snackar ju om framtiden ? Och ingen kan se in i framtiden ? Så jag måste själv skapa min framtid även om det är långt kvar kmr jag nå dit . För jag har förmågan , jag kan , jag är stark och jag står upp och är stolt över mig själv ! Älskar mig själv , hur jag ser ut och hur jag är på insidan. Önska att fler kunde tycka så om sig själva . Men alla är vi bra på ngt kom ihåg det ! Det där lilla som att få sin första mountain horse jacka kanske är stort och får en själv att må bra ! Det är de som räknas ,små grejer kan göra än mer självsäker . Glöm inte det och var er själva . Jag är alltid mig själv och bjuder på det ;) och jag ska lyckas jag ska bli det jag vill bli och satsa hårdare i skolan ! Jag börjar 8:an så nu får jag börja ta det här på allvar ! Jag är Melissa Dagestam och ska nå mitt mål och vara STARK ! The End . Funderar även på att byta blogg namn ? Alltså allt kmr se exakt likadant ut bara med nya inlägg och ett annat namn . Vad Tkr ni ? Ska jag ha kvar detta tills jag får en större blogg och får blogga på .se elr ska jag byta? Hoppas ni "orkar" kommentera för bloggens bästa , love 2 u !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha kvar createdbymelissa tills du får .se tycker jag. Gör de som känns bäst för dig ;)

2012-07-31 @ 16:48:12
URL: http://bl.a./se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0