Göteborg levererar !

Jätte bra låt ! So Melissa style , rullar 24/7 .
 
 

 
Sjukt skönt sound ? Vad Tkr ni ? Kommentera ! Nu sitter jag iaf i bilen medans mamma och syrran handlar . Vart jätte mysigt på stranden . Gulligt att det va två tjejer på mindre än 10 år som kom fram och börja prata med mig helt random ? Mamma sa även att hon hade hört de säga , Hoppas Melissa är i och badar, JA DET ÄR HON!! Så börja dem springa . Naw så gölligt, kul att de hade lyssnat på oss när Samantha hängde på mig hela tiden då hon hatar bottnen och skrek Melissa hela tiden så de lärde ju sig mitt namn? Haha gulligt , fastän jag inte kände dem ? :) typ alla pratar med mig , haha . Nu blir det hem och äta .. Sen gå ut och sola på balkongen kanske ? Göteborg levererar !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0