Melissa DISSAR !

Ätit jätte god mat . Blev korv , potatis , sallad och en god sås . Mätt nu så det är gött . Kollar just nu på teve , men sedan ska jag Gå hem ( vi bor ca 15 min ifrån min mormor och morfar ) nära å bra . Mamma hade även beställt ett par snygga svarta jeans ifrån Gina . T.ex de som Nellie Berntsson tydligen har med drag kedjor . (nej jag härmar Inte henne , har alltid velat ha de och fick reda på att hon också hade de) men dem var all to big ? I midjan minimal och nertill benen va de mega bigga ! Så de bara hängde ? Big No no .. Inte rätt byxa för mig . Så ska lämna tillbaks de och inte byta storlek då de inte passar mig och är deffnetivt inte värda 600 spänn? Dåligt , alla sa att man skulle ta en storlek mindre ? Men alla är inte likadana så ni hade fel . Jag har små och smala ben och lite midja . Så ingen byxa för mig ? Ska satsa på ett par andra mer baggy jeans tror jag? Inte fel och 7kt snyggt . Och med en snygg tröja elr ngt skärp piffar upp hela outfiten ? Lixom tänk er baggy / slapp stil möter classy ? Mums ! Ska prata med mamma och när jag beställt de får ni bild ;) låter bra huh ? Nu ska jag CHIIILLAAA ! Sedan hem , hörs !


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag trodde att de byxorna var jätte bra, för alla har typ sånna, haha.

2012-07-23 @ 10:34:37
URL: http://elinliljeang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0