Min dag

Min dag : Vaknade klockan halv 12 . Steg upp , bloggade och åt frukost . Sedan tog Jag på mig och vi åkte till mormor . Där mätte mormor och mamma bilen för ngt ? Sedan drog vi ut till hisingen ( en finare del av Hisingen asså) . Så vi gick där och svängde in på en mysig italiensk restaurang / café , jätte mysigt . Sedan gick vi till bilen och körde hem mormor , sedan åkte vi till stallet och lämnade syrran . Då hon skulle till ngn tävling med hennes kompis . Nu är jah hemma och är helt slut ? Först va det regn och kallt och sen blev det jätte varmt ? Aja gott det . Nu blir det vila sen ska jag kolla på film med mami . En skön dag med à la famila . Ska upp till landet imon elr på onsdag . Och då ska vi åka in till Hööks i Borås på vägen ... Ska Lixom köpa en ny väst , me like ! Visar hur den ser ut när den är min ... Hörs sen ! Bilder från dagen !


Kommentarer
Postat av: teamgrys

Hej! kika gärna in på våran blogg och lämna någon kommentar! :)

2012-07-30 @ 18:19:19
URL: http://teamgrys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0