Nellie Berntsson

Nellie Berntsson är namnet på en jätte snäll och underbar person ! Hon är mogen och förstår att ålder inte sitter i utseende utom när man tar steget och blir äldre . Sure hon är 12 år och hur lyckad som helst , och det gör inte henne till 14 ? Men hon tänker och agerar moget och det ska hon ha grym creed för ! Jag hittade hennes blogg för 4 månader sedan och fastnade direkt . På sättet hon skrev på , med allt ! Hennes fina ponnysar och hennes fina personlighet ! Jag kmr alltid läsa Nellie Berntssons blogg för att hon inspirerar mig ! Jag blir alltid glad och får den där livs gnistan när jag läser hennes blogg ! Och känslan när denna grymma tjej har kommenterat ens blogg 5 gånger är seriöst STORT ! För mig ! Att hon Engagerar sig och svarar på allas frågor ? Och också lyfter fram mindre bloggar för att de ska få en chans ! SÅ MÄKTIGT ! Seriöst tjejen på 12 år får ta en massa SHIT ! Som ingen då menar jag INGEN på 12 år ska behöva höra ? Men ändå är hon sig själv och den underbara tjej vi alla älskar ! SÅ MYCKET CREED TILL DIG OCH JAG VET ATT DU KMR BLI NGT RIKTIGT STORT ! SÅ VA ALLTID DIG SJÄLV NELLIE ! <3 Jag Tkr att ni alla borde läsa hennes blogg och få henne framåt, och att nå sin dröm: http://nellieberntsson.se VÄRLDENS BÄSTA HÄST BLOGG ! Min största dröm är att få träffa tjejen , att drömma att man träffa henne och sen vakna upp och veta att det bara va en dröm , var så tråkigt ! Men jag ska hitta henne ! Och hon ska hitta sin dröm ! Hon är min idol hon är Nellie Berntsson !


Kommentarer
Postat av: Felicia

Sjukt fint skrivet ! Har drömt en gång att jag träffade henne osv fan va glad jag blev i drömmen ! Sen när jag vaknade upp så märkte jag att det bara va en jävla dröm -.- min största dröm är att få träffa min största idol som är nellie Berntsson <3 ofta hon har kommenterat din blogg ?

2012-07-15 @ 13:29:36
URL: http://choklaad.devote.se
Postat av: Olivia - Ponnieflickan

Som Felicia skrev typ, ett tag drömde jag om henne varje natt, att jag var typ bästis med henne, sen när jag vakna tänkte jag bara: jävla dröm!

2012-07-15 @ 15:22:54
URL: http://www.ponnieflickans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0